محتواهای تولیدی در دنیا به چندین دسته تقسیم می‌شوند. از متن و عکس گرفته تا فیلم و پادکست‌هایی که شما در ترافیک می‌توانید گوش دهید. کسب‌وکارهای مختلف سعی می‌کنند با تولید این دست از محتوا و با اشتراک‌گذاری و انتشار آنها به شکل‌های مختلف مشتریان قدیمی خود را حفظ و اقدام به جذب مشتریان جدید کنند. به این اقدام در اصطلاح بازاریابی محتوا می‌گویند.

بازاریابی محتوایی از مهمترین زیرمجموعه‌های بازاریابی دیجیتال است و نکته جالب اینجاست که بر اساس آمار و ارقام و بررسی ترندها در دنیا، تمرکز روی آن توسط برندهای مطرح جهانی به شدت در حال رشد است. در ایران نیز بسیاری از کسب‌وکارها به اهمیت موضوع تولید محتوای مفید و ارزشمند و تبدیل آن به درآمد و مشتری پی برده‌ و به کارهای جذاب و تاثیرگذاری کرده‌اند.

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی


اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران

حدود یک‌ماه پیش، از برگزاری این همایش باخبر شدم و با صحبت تلفنی با میلاد اسلامی‌زاد عزیز، موسس و مدیرعامل نویسش به پنلی در این کنفرانس دعوت شدم.

اولین دوره کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران (CMConf)، اسفند سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد یک روزه با حضور سخنرانانی از شرکت‌های علی بابا، ایرانسل، اسنپ کیو، نویسش، ویرگول، کاله، همشهری داستان و وند دیزاین در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود. محورهای چهارگانه‌ی این رویداد در ادامه آمده است:

  • بررسی کارکردهای محتوا در توسعه‌ی کسب‌وکار
  • بررسی موردکاوی‌های موفق داخلی در حوزه محتوا
  • بازشناسی انواع کمی و کیفی محتوا
  • بررسی روش‌های بهینه تولید و توزیع محتوا

در این کنفرانس پنل تخصصی کسب‌وکارهای محتوامحور نیز با حضور مدیران ارشد شرکت‌های اخباررسمی، نی‌نی سایت، پیام‌رسان بله و فرانش اجرا برگزار خواهد شد خواهد شد.


سخنرانان

  • نیما رسول‌زاده از دیجیکالا
  • میلاد اسلامی‌زاد از نویسش
  • یوسف فراهانی از علی‌بابا
  • تورج صابری‌وند از وند دیزاین
  • محمد طلوعی از همشهری داستان
  • احسان طریقت از کاله
  • علی آجودانیان از ویرگول
  • رسول فاتحی از اسنپ کیو
  • نینا جابری از ایرانسل


پنلیست‌ها

  • اکبر هاشمی از هفته‌نامه شنبه
  • جواد افتاده از پیام رسان بله
  • مجید کثیری از اخبار رسمی
  • محمد رشیدی از فرانش
  • محمدرضا رحمانی از رند و نی‌نی‌سایت


چه کسانی مخاطب این رویداد هستند؟

محتوای این کنفرانس می‌تواند برای علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ، همچنین متخصصین این حوزه کارآمد باشد. اگر در کسب‌وکار خود با چالش‌های در حوزه‌ی محتوا مواجهید و بدنبال دستبابی به تجارب آزموده شده در بازار و فضای ایران هستید، این رویداد فرصت استفاده از تجارت متخصصین کارکشته‌ی بازاریابی محتوایی را فراهم کرده است. همچنین با توجه به حضور چندصدنفر از متخصصین این رشته فرصت کم‌نظیری برای شبکه‌سازی تخصصی و ایجاد روابط حرفه‌ای بشمار می‌آید.


زمان و محل برگزاری کنفرانس

روز پنجشنبه دوم اسفندماه 1397 از ساعت 14 الی 21

آدرس: تهران - خیابان ملاصدرا - خیابان شیراز شمالی - خیابان حکیم اعظم - پلاک 30 - دانشگاه خاتم


نحوه تهیه بلیت

برای تهیه بلیت شرکت در کنفرانس می‌توانید از صفحه‌ی اختصاصی رویداد در سایت ایوند و یا سایت رسمی کنفرانس استفاده نمایید. در صورتی که در خرید آنلاین با مشکل مواجه شدید با شماره تلفن 02142719006 و یا ایمیل salam@manavand.com تماس بگیرید.

برای خرید بلیت از کد تخفیف rond یا ninisite می‌توانید استفاده کنید.

  • قیمت بلیت زودهنگام 107.000 تومان
  • قیمت بلیت گروهی (سه تا پنج نفر) زودهنگام 97.000 تومان
  • قیمت بلیت گروهی (شش تا  نه نفر) زودهنگام 87.000 تومان
  • بلیت عادی 157.000 تومان


صفحه اختصاصی در ایوند

سایت رسمی کنفرانس